Obecność w internecie to dziś niemal obowiązek. Ciężko jest nam wyobrazić sobie firmę, która nie posiada własnej strony www. Często jednak zapominamy, że w internecie stale musimy tworzyć swój profesjonalny wizerunek, a takie działania nie mogą się ograniczać jedynie do posiadania strony.
Dla kogo?
Każda branża posiada swoją specyfikę, dlatego też nie można przeprowadzić uniwersalnego szkolenia z obecności w internecie. Warsztaty, które Państwu oferujemy są skierowane do: fizjoterapeutów, terapeutów manualnych, osteopatów, masażystów, lekarzy, nauczycieli różnych form ruchu np. joga, pilates, trenerów personalnych.
Godziny zajęć: 9-15
Podczas warsztatów dowiesz się m. in.:
Jak kreować wizerunek swojej osoby/firmy w internecie.
Jak pozyskiwać nowych klientów/pacjentów a dzięki temu zwiększyć swoje zyski.
Czego oczekują Twoi potencjalni pacjenci/klienci.
Ponadto dostaniesz konkretne i sprawdzone wytyczne do natychmiastowego wdrożenia.
Program:
Budowa strony www:
Jakie są cechy dobrej nazwy strony internetowej?
Co musi znaleźć się na stronie oraz gdzie to umieścić?
Jak zaprezentować swoją osobę?
Wersja mobilna – czy warto ją mieć?
Elementy, których lepiej unikać.
Innowacyjne rozwiązania, które natychmiast zwiększą Twoje zyski.
Najczęściej popełniane błędy.
Czy obecność w internecie ma sens?
Czym jest narzędzie Google Analytics i jak z niego korzystać?
Jak mierzyć efekty swoich działań?
Czy zainwestowane środki mi się zwrócą?
W jaki sposób więcej wydawać, a dzięki temu więcej zarabiać?
Pozwól się znaleźć:
W jaki sposób dać się znaleźć klientom?
Sposoby promocji w Google oraz na portalach społecznościowych.
Na czym polega pozycjonowanie oraz jak się do niego dobrze przygotować.
Czym są linki sponsorowane Adwords.
Sposoby promocji w lokalnych portalach.
Opinie naszych klientów:
W jaki sposób zdobywać pozytywne opinie oraz jak je eksponować?
Jak reagować na negatywne opinie oraz w jaki sposób przekuć je w sukces?
Agencje reklamowe:
Czy warto z nimi współpracować?
Jak znaleźć dobrą agencję?
Jaki model rozliczenia przyjąć?